Medan ni väntar

Heii heii

Har spelat in hela TRE gånger idag!
Som jag sa igår så har jag börjat spela in två av mina egna låtar och det va dessa jag fortsatte med även idag. Har jobbat med projekt idag sammanlagt,.. hmm... 5h tror jag O.o Sjukt jag vet. Men det e jätteroligt!! Och det går så jävla snabbt när man väl börjar spela in!
Fick skitmkt gjort idag oxå vilket e helt underbart! Blev klar med Overboard samt en av mina egna och har kommit halvvägs på min andra egenskrivna låt! Så nu har jag inte alls långt kvar!!

Frågade Gustav idag igen om han fortfarande var intresserad av att hjälpa mig med att spela in gitarren och självklart var han med på att! Sjukt gutt! Han e ju trots allt Oskarshamns bästa gitarrist! Så det får man ju vara nöjd med :')

Pelle har även fixat min tagg nu till datasalen, så nu slipper jag springa runt och fånga lärare hela tiden x)


Medan ni nu väntar på att min skiva ska bli klar så kan jag hänvisa er till min youtube sida sålänge :) Alla versioner är typ halvkassa, eftersom mitt tålamod e så sjukt dåligt, så det slutar alltid med att jag blir förbannad och inte pallar försöka på en perfekt video så då ger jag upp och lägger upp en halvdan video ist x) Ha överseende med detta, men kan va kul att höra hur min röst låten kanske, inte vet jag O.o Hahah

www.youtube.com/user/Sneckaan


Kraamzi
OddNut :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0