Palle på plats!

(: Halåå :)

Har haft massa problem med min hals och väntar just nu på att få en tid hos en talpedagog för att fixa till min röst. Låter inte vackert atm när jag sjunger, vet inte om det gör det i vanliga fall heller men ändå x)

Iallafall, jag måste ju vara säker på att jag har någon som sjunger på min skiva och eftersom att jag inte var säker på att min röst kommer bli bra tills jag ska spela in så behövde jag en B-plan. Och ni som känner mig vet att jag har en syster som ser ut som jag och låter som jag både i röst och sång, så det var ett självklart val för mig (eftersom att mitt projektarbete är att göra en skiva så behöver det ju nödvändigtvis inte vara jag som sjunger).

Så idag var Palle, min lillasyster, hos mig i skolan och testade att sjunga till mina låtar. Hon tkte btw att mina låtar lät helt okej :$ Hon tkte väl att det va lite svårt på vissa ställen men hon fixade det galant!



Här står hon och sjunger till The Call med Regina Spektor :)


Kram
OddNut :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0